Färgerna strumpar av sig

Färjestaden - Göteborg 4-6

Gött.


I övrigt så förväntar jag mig att Oloftsröm leder serien ikväll efter att ha spelat ut Ljungby. Stanstad visade sig starka när de hämtade in 3-0 mot Pixbo och Hööken visar att hon fortfarande kan ösa in mål i division 1. Var det Challengers som var hemskt bra eller har Södradal tappat ännu mer än vad vi trodde på förhand? Och jädrar vad många utvisningsminuter det blev när Surte, som väntat, vann över Ingelstad.

Fast inget slår Stenungsund - Alingsås.


Igår märkte jag att det är Dosan man ska hänga med för att få höra roliga felsägningar. Färgerna strumpar av sig och fyll mitt vatten med glas. Jag älskar sånt.

Vi spelade i vårt nya bortaställa á la Barcelona. Glattiga sockar men det var skönt att vara tillbaka i blå shorts. It brings back good memories:


Kommentarer
Postat av: Josse

Och det var väl nåt mer med glas i vattnet.. =)

2008-10-05 @ 11:12:25
Postat av: Dosan

hahaha!!!Trodde aldrig att du skulle minnas mina kortslutningar!

2008-10-05 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0