i can't hold this is in

Åter ett inlägg med 15-årsgräns.

Jag skulle egentligen inte skriva om följande händelser eftersom det har blivit många sexuella referenser i bloggen den senaste tiden, men ju mer jag tänker på det desto mer lockande blir det. Jag vill dessutom att typ Mika, som missade träningen i måndags, inte ska gå ovetandes om detta:

Det hela börjar med att en av våra tränare under taktiksamlingen i måndags säger att vi borde ha satt på dem tidigare. Han syftade om att vi kanske kunde ha spelat på tre kedjor under matchen mot Färjestaden men tyvärr föll budskapet bort i den kakofoni av återhållna gapskratt som utbröt i omkädningsrummet. I alla fall i den hörna där jag och Josse huserade. Borde ha satt in, låter bättre.

Sedan går vi in på plan och får en genomgång av dagens övningar och samme tränare börjar rita på tavlan. Ett streck dit, en båge dit, kryss för motståndarna och en kurva hit. Och resultatet:



Jag kanske är sjuk i huvudet och freudiansk som skrattar åt detta men det kan inte finnas någon som inte ser ett par hängpuppor. Obs! Övningen gick inte bara ut på att runda motståndare, jag har beskurit bilden för att inte avslöja för mycket av vad vi övar på. 

Essensen i detta inlägg ber jag om ursäkt för. Jag vill också rikta en ursäkt till min mor som läser min blogg. Men jag har roligt på våra träningar i alla fall. Min syster kan jag tänka mig tycker detta är lite kul så henne oroar jag mig inte för.

Kommentarer
Postat av: mika

TACK!!!!!

Allt sånt här måste dokumenteras, har en känsla av att denna säsong kommer bli den bästa vad gäller felsägningar..

2008-10-22 @ 21:36:16
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: My

Hahahahaaaa! Sjukt kul tycker jag! Tror inte jag sagt eller ritat nåt i den stilen alls under min tränarkarriär, hoppas det förblir så. Om det nu skulle hända är jag nog den som skulle skratta mest tror jag!!!

2008-10-23 @ 07:50:53
Postat av: Åsa

Allt för dig Mika



My, jag kan visserligen tänka mig att du skulle kunna göra nåt sånt sjukt men samtidigt är det skönt att veta att det finns normala tränare också...

2008-10-23 @ 08:45:35
Postat av: Malin Persson

Åsa, du är nästan lika sexistisk som Carolina Gynning

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/

2008-10-24 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0