Intresseklubben antecknar

IBF Göteborgs trupp mot Södradal på lördag är nu uttagen och noterbart är att den innehåller två som heter Persson, två som heter Johansson och två Olssons. Det finns dock inget släktskap mellan någon av dessa. I vanliga fall finns två Hellströms i truppen, i helgen tvingas dock den ena utgå på grund av jobb, och här finns faktiskt ett släktskap. Systrar. Notera gärna detta.

Jag kommer aldrig kunna släppa U19-artikeln. It's gonna make me laugh inside at many occasions in the future. De bästa skratten är de som man orsakar själv.

Kommentarer
Postat av: Mika

Ja, det var nog nåt av de sämsta i journalistisk väg som skådats på länge.



Görr narr av dom hela säsongen, GÖR DET!!!!!

2008-10-23 @ 23:34:37
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Oliver Stone

Magget skrev artikeln för att marknadsföra Oliver Stones nya film "W" En film som handlar om el presidente

2008-10-24 @ 01:43:22
Postat av: Åsa

Mika: JAG SKAAAA!

mr Oliver Stone: Herregud, det vore ännu sämre journalistik.

2008-10-24 @ 09:01:01
Postat av: Jasse

Jag förstår verkligen att du stör dig på så dålig journalistik.



Jag håller med Mika, Fortsätt håna!

Kör på!

2008-10-24 @ 09:15:17
URL: http://jjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0