kriget med mig själv

Jag har länge letat efter en bra deo eftersom det är some serious stuff going on i mina armhålor så här när jag passerat ungdomens fräscha dagar. Men ingen produkt har kunnat stävja och slå tillbaka detta svettuppror - fram tills nu. Jag har för första gången i livet provat en spraydeo och den fungerar utmärkt. Fräsch hela dagen. Rekommenderas.

***

Mitt missnöje med ibmaggets bevakning fortsätter. Fortfarande mer fokus på herrarnas tvåa än damernas etta. Och varför ligger de få division 1-nyheter som finns under Övrigt när det finns en Division 1-flik? Jag fattar inte. Vill vi inte vara en modern sport? Det gör mig hemskt besviken och uppgiven.

***

Vår coach sa en jätterolig grej på träningen ikväll. Först tänkte jag inte skriva det,men, för oss som gillar felsägningar var det löjligt roligt och jag skriver det men inför en 15-årsgräns:
- Ni spelar så bra att jag får resning.
Förtydligande: Han pekar på ståpälsen på armen när han säger detta och menar givetvis att han får positiva rysningar. Det är inte lätt att få ur sig rätt saker ibland.

Kommentarer
Postat av: nina

Hahaha! Jag började faktiskt skratta hejdlöst mkt för mig själv när jag tänkte på Magnus igår! Hihihi, det va kul... Sen gillar jag din rubrik för dagen : kriget med mig själv, får mig att tänka på underbara Imperiet, måste genast sätta mig ner å lyssna lite...

Syns ikväll du, kom precis hem från jobbet, pallade inte trycket idag. Trött å eländig, ont i sidan, hoppas jag blir bra till kvällen. Jag gör verkligen allt för denna sporten....ibland ;)

2008-10-16 @ 10:50:37
Postat av: Åsa

Skratta inte så att du får ännu ondare i sidan bara. Lilla Ninisen, nu blev jag orolig, vad är det med din sida egentligen? Snyft.

2008-10-16 @ 12:49:32
Postat av: maria!

så grymt vad är det för deo?

2008-10-18 @ 00:19:30
Postat av: Åsa

Nån nivea, ny produkt, 24 hour intensive

2008-10-18 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0