Listig som en räv

Nina kom i en Pixbotisha till träningen igår. Det kändes inte så lämpligt med tanke på morgondagens match och snart hade märket slitits av och låg i papperskorgen. Vi möter alltså Pixbo imorgon och det kommer vara knökat i Torpahallen. Min mamma ska ha med sig sin fällstol för att säkert få en bra plats vid sargkanten. Hon gillar att sitta där så att hon kan höra ordentligt när jag säger fula ord. Mor, lilla mor.

Jag är i alla fall superladdad.

Som så mången annan blogger redan har påpekat så vet man aldrig riktigt vilka spelare som dyker upp i laguppställningen när det gäller Pixbo IBF nu för tiden. Det har hörts löften om att det inte ska lånas elitspelare till ettan i år men det vågar jag inte tro på förrän jag ser det när serien är färdigspelad nästa år.

Hur som helst så är det följande som gäller:

Kött, kött och baconlindat kött.


Kommentarer
Postat av: My

Rå, hackad, blodig hackeböff!!!(dansk maträtt)!!

2008-10-08 @ 09:16:18
Postat av: Åsa

You just gotta love that crazy danish people

2008-10-08 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0