tittut

Jag vände ryggen till i några sekunder under morgonpromenaden - då hittar Roy alltid på nåt skönt:



En sjö i skogen en kall höstmorgon is the shit. När jag satt där och funderade över hur jag ska säga till Håkansson att jag ska lägga klubban på hyllan så kom and your head feels twice the size på radion och då tänkte jag på Nina och Mika och insåg att det inte går att lämna alla dårar i laget. Det är de som ger krydda i vardagen. Så jag kommer väl på träningen imorgon dårå.

OBS! Jag gillar att överdriva och vara dramatiskt, jag har aldrig funderat över att sluta, jag är bara inne i en nedåtgående positivitetskurva just nu. Den kommer säkert vända uppåt nästa gång jag hör det sköna ljudet av innebandybollar som hälls ut ur bollpåsen mot en blå gummimatta medan stekoset från det nya cafét i Svingeln pyrar in sig i våra svarta IBF-tishor.

Kommentarer
Postat av: suss

jag menar de.. blev änna rädd för en sekund. Ingen innebandy utan Åsa! :) Ps: De ser ut som roy är en skelande liten hund på fotot. fast sööt som fan!

2008-10-29 @ 14:31:26
Postat av: nina

and you´re singing the song,thinking THIS IS THE LIFE.... and you´re gonna go, gonna go to svingeln imönn! det e tungt,jag vet,men tillsammans blir det lättare,konstigt nog ;)



e där för dej,räknar me att du e där för mej....

2008-10-29 @ 20:25:06
Postat av: Åsa

Suss: Nä, ingen innebandy utan Åsa. Det är sant.

Nina: jag är där. nu är jag det igen.

2008-10-31 @ 10:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0