skit

Jag var mycket nära att lägga mig på spårvagnsspåret på väg hem från matchen igår. Men av respekt för Mika som åker ettan till varje träning gjorde jag inte det.

Ur Kurt Olsson - Filmen om mitt liv som mig själv:

- Asta... Jag ska ta livet av mig! Jag ska kasta mig framför en spårvagn. Trean. (konstpaus) Naaaa... Jag tar nog fyran! (Olle)
- Men vi skulle ju äta middag nu... (Asta)
- Farväl, Asta! (Olle)

- Asta, nu blir jag galen! Nu kommer det igen, nu ska jag ta livet av mig, nu gör jag det. Jag ska gå ut och lägga mig på spåret. (Olle)
- Ja, gör du det så sätter jag på kaffet under tiden. (Asta)

(Asta är Kurts mor, Olle hans far.)


***

Nu känns det lite bättre, när Family guys parodi på Star Wars går på tv. En extremt skön kombo av två av mina favoriter inom visuell media. A new hope.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lyssna på Mika. IMPAD att du kom ihåg min f-dag, drygt 25 är en stor dag.

2008-10-09 @ 20:25:15
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: suss

haha norksen där.. lyssna :) http://www.youtube.com/watch?v=p8Iyp8PuVjo&feature=related

2008-10-09 @ 22:26:52
Postat av: svensson

ha min film åsa, min film!! den e såå bra!! me like!

2008-10-09 @ 22:32:18
Postat av: mika

ja de va snällt att du strunta i det! Jag har nog med problem med vagn och bussåkande som det är. Egojag.

2008-10-10 @ 10:06:32
Postat av: Suss

http://www.youtube.com/watch?v=E8XHvnf-eBc

2008-10-12 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0