var e vargen

Imorgon är det derbydags igen. Det känns bättre än inför förra derbyt och förhoppningsvis ska det gå bättre också. Sedan Challengers fick nytt utseende på sin hemsida i september har jag inte kunnat gå in på sidan eftersom vår dator sparat den gamla versionen. Det spelar ingen roll hur mycket jag rensar i Tidigare eller tar bort cachelagringar. Den vill inte hitta rätt och där tar både mitt datakunnande och mitt tålamod slut. Således vet jag ingenting om FBC just nu och det kanske är en fördel.

Mental tuffhet har Muppen tipsat om. Det var ett bra tips. Jag var alltid tuff mentalt förr men har blivit mesigare med åren där inne i hjärnan. Ska bli ändring på det. Därför fortsätter jag på Imperiet-temat och lyssnar på Var e vargen idag. Det är en låt som får mig på g och vilja revoltera. (Mot vad kan man fråga sig här, oklart blir svaret då. Challengers kanske...)

På tal om vargar så undrar jag varför kungen uttalar sig i samhällsfrågor över huvud taget? Så fort han öppnar munnen hoppar det ut en groda som uppträder olämpligt och plumpt. Jag föregår med gott exempel och uttalar mig inte i själva vargfrågan eftersom jag är får dåligt insatt, men om monarkin uttalar jag mig gärna. Skippa den!

Kommentarer
Postat av: Ninisen

hon fortsätter lägga in Imperiet-texter, ME LIKE!!!!! Klockrent! Idag ska vi vara så bra va!!!

2008-10-18 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0