En minisamuraj har sett dagens ljus

Förra året flyttade vår målvakt Sara Samurajen Svensson till Umeå för spel i Dalen. Nu har hon slängt hjälmen långt in i norrlandsskogen och istället klämt fram en liten dotter på tre och ett halvt kilo. Grattisgrattisgrattis.

Vi får vår nya lägenhet 1 november men det är inte tal om att flytta in då eftersom den sunkigaste lyan i stan behöver renoveras och kittas upp rejält. Men jag har redan börjat packa ihop mitt pick och pack. Jag älskar att flytta och packa. Det är lite som Tetris att lägga ner saker i lådor och få det att stämma och passa ihop. Skitkul. Jag kan även meddela att Original Magnus och jag har bråkat flera gånger om möblering, målning, nya golv och dylikt. Ivrigaste paret en la stada.

Ontihalsen och lite feber härjar i vårt lag och man kan tro att vi har hånglat med varandra allihopa. Det går runt, så att säga.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har just åkt hem från jobbet pga en snuvig näsa och undrar i mitt stilla sinne om det finns några kläder som jag kan få?

2008-09-17 @ 16:27:37
Postat av: Åsa

Nja, jag har precis gett bort allt som du ratade vid senaste genomsökningen till Emmaus. Kanske kommer det fram något när jag inom en snar framtid gör ännu en rensning, inför flytten.

2008-09-17 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0