Send my condolences to good

Med vetskapen om kvällens Coopertest snurrade det i vanlig ordning en mängd ursäkter i huvudet under dagen idag. Ont i foten har jag ju. Ont i huvudet fick jag under eftermiddagen. Men vi var ändock nästan full trupp som snurrade runt på friidrottsbanan i Stenkullen. Det var fint.

Efterföljande femkamp var ännu finare. Om jag var förbundskapten skulle jag ta ut följande lag på 4x100 meter till Finnkampen i helgen: Jasmine Johansson på första sträckan. Tjofftjofftjoff med de små terrierstegen i kurvan. Sedan Sandra Svensson på första rakan. Med älgakliv glider hon ifrån de andra. ChalleBalle på tredje. Hennes korta steg passar utmärkt i kurvan. Hej vad det går. Och så världens snabbaste dalkulla- Amine Jesusson, på sista.

Victory.

Så tog lag fyra hem femkampen.

För övrigt blev jag superpeppad för match när Final countdown kom på radion i morse. Jag har börjat sätta ihop en matchskiva. Önskemål skickas till mig. Snart börjar serien! Jippi! 

We're heading for venus
and still we stand tall
Cause maybe they've seen us

Bästa eller sämsta nödrimmet?

Kommentarer
Postat av: Ninisen

Gud, nu e saknaden stor....vill bara saga det... Saknar och alskar er sjukt mkt...NI E VERKLIGEN MINA STJARNOR....och Peter och Jose' har oxa blitt vuxna, va hander med varlden? Jag vill hem till er....ni e bast...

2009-08-29 @ 04:58:39
Postat av: Nina

Just det ja, glomde ju namna....titeln pa senaste "inlagget" eller va du nu kallar det... Kanner igen den titeln fran min favvosong...me like...

2009-08-31 @ 06:15:37
Postat av: Åsa

Jag tänker på dig varje gång jag hör den och har just brännt in den på min matchskiva. Du kommer trivas när du kommer tillbaka till oss. Paradise city tog jag med också.

2009-08-31 @ 12:12:35
Postat av: Abbe

Så blev det ingen match denna gången heller !! Buuuu Huuuuu : (

2009-08-31 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0