rebus: stressad herre

Tre höjdpunkter under kvällens träning (varvid alla tre faktiskt inträffade innan själva innebandylekandet kommit igång):

1. när Knooken sa att hon älskar sjörövare och ska bli vägpirat i Frankrike när hon blir stor,

2. när jag hittade en röd strasssten på toaletten, görfin,

3. när Mika frågade om vi ska hitta på nåt dagtid, när vi ändå båda är "lediga". Vi ska skriva låtar med hjälp av min lilla synth.


Nu ska jag läsa på om Filippinerna eftersom jag ska ha små, mysiga undervisningsstunder under träningarna i vår innan Mika far dit.

Filipin är för övrigt en ytterst meningslös lek. What's the deal with that egentligen?


***



Svar på rebusen: Manila.








Kommentarer
Postat av: Mika

Åhhh!!!! Så mycket att säga..

Knooken ska man alltså INTE plocka upp om hon står längs en vägkant och ser "förstörd ut".. det är ett trick! Ignorera!



Vi ska bli stjärnor, du och jag, får hitta på nåt coolt bandnamn.. =) Jaja, hela fredagen på oss..



Angående leken Filipin: Mamma och jag kör ALLTID den på julen, och jag vinner alltid och mamma får bjuda mej på bio.

I år "råkade" hon äta upp båda nötterna, således blev det ingen tävling..

Ses imön!

2009-01-14 @ 22:57:09
URL: http://mikapersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så jäkla typiskt att du och din mamma leker filipin.

2009-01-15 @ 13:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0