det går lika bra med...

Ibland ifrågasätter jag mig själv;

Jag sitter och gnager på en stjälk selleri just nu.

*istället för glass*

Är det verkligen gott, Åsa?


Idag har jag ätit två glassar ändå.  Jag som skulle köra lite slim fit ett tag efter att ha kollat på Du är vad du äter i måndags. Anna Skipper har sagt till mig genom tv-rutan att korv är riktig skitmat många gånger och just nu är Magnus och jag är inne i en prickigkorvperiod. Det var mycket dålig timing att kolla på Du är vad du äter.

Och idag har jag ätit två glassar.

Ikväll ska Roy och jag ut och springa.


Det finns en Vilken GB-glass är du-quiz på Ansiktsboken. Jag blev Lakritspuck.


Kommentarer
Postat av: Abbe

Heeeeeeeeej!! Baby : ) Ät så mycket glass du vill och skit i skipper tycker jag..Jag hittade ett par så fina Puma skor igår till kommande säsong så jag kunde inte hålla mig ..Så nu står dom och verkligen glänser i hallen och bara väntar på användas Wiiiiiee!!! PÖZZ PÖZZ saknar dig och hela gänget

2009-03-25 @ 15:54:37
Postat av: Johan Sjöstrand

Jag blev Piggelin.... ska vi byta?

2009-03-25 @ 18:50:58
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Åsa

Abbe: Jag saknar dig också baby. Akta så inte den lilla puman Aslan äter upp skorna bara.



Johan: Haha, vilken tönt! Nä, jag vill inte byta.

2009-03-25 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0