jamaican me crazy

Jag börjar känna mig som en mentor för mina medspelare i stans härligaste förening. Jag försöker lära ut mina bodybuildartips i gymmet, lånar ut min lägenhet till Nina, mina kläder till Lisa, mediatränar coach Håkansson, ska lära Susie att köra bil (när blir det av, Suss?) och nu ska jag ha privatlektioner i svenska med Hanka. Vilka resurser jag sitter på egentligen...

För övrigt är jag sjukt nöjd med att ah hoppat över träningen i onsdags. Det här uppehållet är mycket mer välbehövligt än vad jag någonsin anat. Även om säsongen varit underbar när det gäller laget, alla goa människor och seriesegern så har innebandyn tagit för mycket energi utan att ge tillräckligt tillbaka. Det är ett Thanks for nothing-läge här för mig.

Men jag saknar redan brudarna och det är tur att alla kommer hem till mig imorgon för att säga hej då till Ninisen.

Nu ska jag börja sätta mig in i slutspelet så att jag har nåt annat än IBF Göteborg att blogga om.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, nu kom mailen du skickade i fredags. Dom hade fastnat i spamfiltret på vägen :)

2009-03-23 @ 12:23:47
Postat av: Anonym

Stort tack för lånet av er lägenhet i lördags, hade inte funkat annars;)

Tack tack!



pöss

2009-03-23 @ 18:49:34
Postat av: Anonym

jadu... jag börjar få lite små ångest för jag inte tar tag i de.. peppa mig på lördag! kanske till och med kan ta oss en sväng på små timmarna.. kanske lättar upp stämningen lite om man är lite salongsberusad =) haha

2009-04-01 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0