fyra bröllop och en begravning

Preliminär serieindelning.


Jag kan tänka mig att man i slutändan skulle kunna byta ut Jönköping och Husqvarna mot två Göteborgslag.  Hade dock varit kul att möta Jönköpingslagen, det var längesedan jag var i Idrottshusets D-hall.

Eller vad vill Marstrand, Pixbo och Surte? Resorna uppåt, inåt i landet blir väl inte så jädra mycket längre än ner till Skåne. Är det gött att slippa derbyn eller inte? Det hade onekligen varit en härlig förändring att kasta om enligt liggande förslag, speciellt för en sån som jag som spelat i serien i tio år. (Pust. Get a life!)

Förslag till förbättringar kan lämnas in till och med nästa uge.

Kul att det händer lite i innebandyvärlden.

***


Idag fyller my man Magnus 29 år och min polers Frida 26 jordsnurr. Gratulerar. Sedan går mina tankar till Karin som begravs idag.

Kommentarer
Postat av: Abbe

Tycker det ska bli jätte skojsigt att få möta lite lag man inte mött tidigare : ) Och tror en förändring som denna bara är bra för Göteborgs innebandyn Wiiiiiiiiieee !!! PÖZZ PÖZZ hälsa mannen från mig

2009-05-08 @ 09:54:27
Postat av: Anna

...plus att det är min dopdag!

2009-05-08 @ 15:35:55
Postat av: Åsa

Just det ja. Störst av allt.

2009-05-08 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0