get your haggis

Så här har jag känt mig den här veckan. Försökt få människor att göra saker de uppenbarligen inte vill. Det slutade i katastrof och tårar för mig själv och ingen annan.

Och i morse hotade jag dessutom min man med att hälla ett glas vatten över honom om han fortsatte att säga att han skulle rösta på Piratpartiet i Eu-valet. Som en tvättäkta diktator.


Och igår var jag hos vetrinären med min radarpartner och bästa vän Roy och fick bekräftat att han har artros i båda axlarna. Det blir smärtstillande med jämna mellanrum retsen av livet. Han börjar bli gammal nu och det är ganska jobbigt att inse. Jävla skit.

Det har varit ett skitigt avslut på veckan helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh Roy!

2009-05-16 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0