Kvällens outfit

305354-1


Det var en loj och tyst träning idag. Det har hänt några gånger nu att igen liksom tar tar i snacket och peppar varandra. Och jag börjar bli trött på min egen röst. Det beror väl på att spelaromsättningen varit stor och vi är många nya laget. Rollerna har inte castats ännu. Det där med hur vi fungerar i grupp och med nya bekantskapelser är intressant. Vissa människor klickar direkt med avrandra medan andra kan hitta kamratskap efter en längre tid.

Men känslan är ändå positiv och när spelet kom igång var det, för att befästa Tjärnqvists ord om elitserien, fart och fläkt.


För övrigt är diskussionen om blijettpriserna på Färjestadens gästbok ett kul inslag i denna öken vi kallar försäsong.




Kommentarer
Postat av: sara s

Kul med en blogg bara om innebandy! Antar att du knegat klart på volvo nu....

2007-08-14 @ 07:33:01
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Det tyckte jag med. Kul att skriva i alla fall. Jag knegar fortfarande, två veckor till. Pust och stön...

2007-08-14 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0